2003 жылғы Mitsubishi Outlander

2003 жылы шығарылған Mitsubishi Outlander - өлшемі мен сипаты жағынан Honda CR-V және Toyota RAV4-ке ұқсас мүлдем жаңа жол талғамайтын көлік. Және бұл екеуімен жақсы үйлеседі. Автокөлік платформасында жасалған, ол тегіс және тыныш және жоғары жылдамдықта өзін сенімді сезінеді. Оның төрт есігі және кең жүк орны бар, артқы жағына заттарды тиеу оңай.

Басқа ықшам жол талғамайтын көліктер сияқты, Mitsubishi Outlander жақсы көріну үшін көтерілген орындарды ұсынады. Бірақ оның бойы ұзын емес, селкілдемейді. Оның ықшам өлшемі жиі жауласатын асфальт джунглиде жүруге көмектеседі. Толық доңғалақты жетек - бұл асфальт қар мен мұздың астында жоғалып кеткен немесе шаңды, тасты соқпаққа еріген кездегі опция.

Тығыз және тартымды, Mitsubishi стилі Honda, Toyota немесе Subaru-ге қарағанда батыл және агрессивті. Mitsubishi Outlander - бұл автомобильдерге жақсы балама, бірақ олармен салыстырғанда агрессивті бағаға ие. Outlander негізгі MSRP $17-ден $997 толық MSRP-ге дейін ауытқиды.

Топтама

Mitsubishi Outlander екі нұсқада қол жетімді: LS және XLS. Олардың әрқайсысы алдыңғы жетегі бар немесе толық жетегі бар. Mitsubishi Outlander сатып алушылардың 65 пайызы жаңартылған XLS нұсқасын таңдайды деп күтеді, ал сатып алушылардың 55 пайызы толық жетекті қалайды.

Барлық Outlanders Mitsubishi-дің 140 ат күші 2,4 литрлік төрт цилиндрлі қозғалтқышымен жабдықталған. Барлығы төрт сатылы автоматты беріліс қорабымен жабдықталған. EPA бағалауы бойынша отын үнемдеу екі доңғалақты жетекі бар Outlander үшін Қала/Тас жолының 140/21 миль/г және толық жетегі бар 26/20 миль/г құрайды.

Алдыңғы қауіпсіздік жастықтары, барлық бес орынға арналған үш нүктелі қауіпсіздік белдіктері және балалар орындықтарының якорьлері стандартты болып табылады. Жүргізуші мен алдыңғы жолаушының бүйірлік қауіпсіздік жастықтары және бұғаттауға қарсы тежегіштер XLS үлгісінде қосымша болып табылады.

LS ажыратылған үлгі емес және стандартты кондиционермен жабдықталған; круиздік бақылау; электр терезелері мен құлыптары; қуатты жиналмалы артқы көрініс айналары; биіктігі реттелетін руль; биіктігі реттелетін жүргізуші орындығы; Төрт динамигі бар 140 ватт AM/FM/CD аудио жүйесі; аналогтық сағат; сақтау орны бар орталық консоль; екі қосымша 12 В розетка; 60/40 бөлінетін жиналмалы және жататын артқы орындық; үзік-үзік әйнек және артқы терезе тазалағыштар, 16 дюймдік болат дөңгелектер. LS нұсқалары жүк қақпасы, еден төсеніштері, кілтсіз кіру және шатыр рельстері бар ыңғайлы пакетті қамтиды. Сондай-ақ құпиялылық әйнегі мен легірленген дөңгелектері бар сыртқы түрі бар.

XLS артқы спойлерді, жоғары сапалы матадан жасалған орындықтарды, 140 ватт алты динамикті аудио жүйені, ақ өлшегіштер мен сағаттарды, бас тіректерді және легірленген дөңгелектерді қосады. XLS опцияларына Infinity дыбысы мен люкі бар Sun and Sound пакеті және автоматты күңгірттенетін айнасы, компас және температура көрсеткіштері, жылытылатын сыртқы айналар, жылытылатын былғары орындықтар және бүйірлік қауіпсіздік жастықтары бар Luxury пакеті кіреді.

жобалау

2003 жылғы жаңа Mitsubishi Outlander өз класындағы басқа жол талғамайтын көліктерге қарағанда батылырақ сыртқы түрімен ерекшеленеді. Mitsubishi стилі өз тұтынушылары үшін өте маңызды екенін айтады, сондықтан ол өзінің бастапқы деңгейдегі жол талғамайтын көліктерінің Toyota RAV4, Honda CR-V және Subaru Forester-тен ерекшеленуін қалайды. Mitsubishi Outlander сатып алушылардың көпшілігі әдетте 30 мен 45 жас аралығындағы әйелдер болуын күтеді, олардың көпшілігі жас отбасымен немесе үлкен итімен үйленеді.

Mitsubishi Outlander сатып алушылар бұлшық еті, еркектік, агрессивті келбеті бар жол талғамайтын көлікті қалайды деп санайды. Бұл көрініске қол жеткізу үшін дизайнерлер торды бөліп, сорғышқа ағып кететін кең мұрынды жасады. Mitsubishi ортасында үш гауһар эмблемасы бар бұл қалың, динамикалық бағана Outlander иесі басқа әдемі көліктерді басқаратындардан қорықпайтынын көрсетеді деп санайды. Оның стилі Toyota Matrix және Pontiac Vibe-ді еске түсіреді.

Бұл көзқарасты үлкен тоналды фаралар қақпақтары және әсіресе XLS үлгісіндегі бампердің шетіне орнатылған тұманға қарсы шамдар күшейтеді. Бамперлер мен бүйір беткейлеріндегі сұр қаптама агрессивті көрініс қосады, ал 16 дюймдік дөңгелектер (диаметрі RAV4 және Forester сияқты, бірақ CR-V-ден үлкен) Outlander-ге берік көрініс береді.

Outlander стилі ерекше назар аудармайды, бірақ ол жолда қажетсіз шуды да тудырмайды. Mitsubishi Outlander желді блоктайтын және 0,43 кедергі коэффициентін шығаратын сына тәрізді профильге ие, бұл оны CR-V, RAV4 және Forester-ке қарағанда тегіс етеді. Дегенмен, оның стандартты артқы спойлері және әсіресе құбырлы рельстері бар қосымша шатыр тіректері оған қатты көрініс береді. Ең бастысы, оның оңай ұсталатын үлкен есік тұтқалары бар.

Интерьер ерекшеліктері

Mitsubishi Outlander ұзын доңғалақ базасының пайдасын ала отырып, кең және ыңғайлы интерьер ұсынады. Біз басқарудың барлық элементтерін оңай деп таптық.

Кіру және шығу оңай. Outlander-дің h-нүктесі, яғни сіз көлікте отырған кездегі жамбас пен жер арасындағы қашықтық қонуды жеңілдету үшін жасалған. Outlander-дің h-нүктесі 25,79 дюйм, яғни іс жүзінде кез келген адам көлікке оңай кіріп немесе шыға алады. Сіз отырғаннан кейін сізде фургон тәрізді жиек болады. Төмен ілулі спорттық көліктердің h-нүктелері төмен, ал биік жол талғамайтын көліктер мен 4X4 пикаптардың h-нүктелері жоғары. Ішке кіргеннен кейін ұзынырақ жүргізушілер үшін бос орын көп.

Орындарда тығыздығы жоғары көбік төсемі қолданылады, ал стандартты мата ыңғайлы. Жүргізуші орындығында биіктікті реттеу және тиімді бел тірегі бар. Былғары отырғыштар XLS үлгісіндегі опция болып табылады және былғары орындықтар сәл қаттырақ сезінеді; пакетте жүргізуші мен алдыңғы жолаушыға арналған жылытылатын орындықтар мен бүйірлік қауіпсіздік жастықтары бар. Жолаушы орындығы мен артқы орындық ыңғайлы және көлік өзін қауіпсіз сезінеді, бұл оны мильге қоюға жақсы орын етеді. Алдыңғы орындықтардың екеуі де апат кезінде жарақат алу қаупін азайтуға көмектесетін қауіпсіздік белдіктерін бекіткіштермен және күш шектегіштермен жабдықталған.

Құралдар тақтасында үлкен титан текстуралы әрлеу панелінің ортасында аналогтық сағат бар. Сағат оңай реттеледі және LS үлгісінде қара циферблат және XLS нұсқасында ақ циферблат бар. Құралдар тақтасында үлкен спидометр мен тахометр бар. XLS ашық түсті өлшегіштермен бірге жеткізіледі, олар бізге оқуды әлдеқайда жеңілдетеді; сонымен қатар олар титанмен жақсы үйлеседі. Жылыту мен ауаны баптауды басқару элементтері қарапайым және оңай жұмыс істейді. Әр түрлі сақтау қалталары бар. Резеңке ысырмалар заттарды жарықтандырылған қолғап қорапшасына мықтап ұстайды. Бірақ компас жоқ.

Артқы орындық қосымша бел тіреуімен жасалған. Ол 60/40 бөлінеді. Артқы орындықтарды жинамас бұрын бас тіректерді алып тастаудың қажеті жоқ, бұл кеңейтілген, тіпті тегіс болмаса да, жүк орнын ашады. Артқы орындықтардың артында 24,4 текше фут, ал артқы орындықтардың артында 60,3 текше фут жүк орны бар. бүктелген орындықтармен фут. Артқы орындықта үш бас тірек және үш иық белбеуі бар. Сондай-ақ оның екі шыныаяқ ұстағышы бар бүктелетін орталық қол тірегі бар.

Жалғыз артқы артқы қақпа жүк аймағына қол жеткізуді жеңілдетеді. Жүк еденінің қақпағының астындағы жұқа, бөлінген сақтау орны ыңғайлы сақтауды қамтамасыз етеді, ал жүк аймағында азық-түлік сөмкесінің ілгектері мен 12 вольтты қуат розеткасы бар. Жүк аймағының едені жерден шамамен 30 дюймді құрайды, бұл тиеу мен түсіруді жеңілдетеді. Outlander үшін бағалы заттарды сақтау үшін артқы жүксалғыш қақпағы бар, ал Mitsubishi жүксалғыштың қақпағын жасыру үшін магистральдық еденнің астынан орынды жобалаған. Басқа жол талғамайтын көліктерде жүк қақпағын сақтау үшін орын жоқ (гаражыңыздан басқа), яғни ол орын алады және пайдаланбаған кезде зақымдалуы мүмкін.

Жүргізу тәжірибесі

Mitsubishi Outlander тегіс, тыныш және ыңғайлы. Outlander-дің ұзын доңғалақ базасы және көлікке ұқсас аспасы ыңғайлы жүруді қамтамасыз етеді. Жолдан да, желден де шу жоқ. Естілуге ​​болатын негізгі дыбыс - үлкен бүйір айналардан шыққан жел шуы және біз әдемі үлкен айналардан бас тартқымыз келмейді. Mitsubishi Honda сияқты тегіс емес, руль дөңгелегі арқылы кейбір жол дірілі сезіледі. Толық жетекті Outlanders толық жетекті модельдерге қарағанда тегіс және көңілді сезінеді.

Біз Outlander туралы бірінші байқаған нәрселердің бірі - ол жоғары жылдамдықта өте тұрақты. Mitsubishi Honda CR-V-ге қарағанда қарсы желде және жоғары жылдамдықта өзін тұрақтырақ сезінеді. Outlander-дің 103,3 дюймдік доңғалақ базасы (алдыңғы және артқы дөңгелектер арасындағы қашықтық) Honda CR-V, Toyota RAV4 және Subaru Forester-тен ұзағырақ.

Outlander бұрыштарға сүйенеді, бірақ жақсы ұстайды. Руль баяу және рульде аздап ойнау бар, бірақ оны жеңіл басқару оңай, бұл сіздің жолаушыларыңызға жағымды жүруді қамтамасыз етеді. Бұл жүргізуге оңай көлік.

Пікір қалдыруға тыйым салынады