Жақсы шиналарды таңдауға арналған 3 кеңес

Әрбір адам, ерте ме, кеш пе, өз көлігі үшін жақсы шиналар жиынтығын сатып алуы керек. Көптеген адамдар шиналарды сатып алуды шатастырады немесе тіпті ренжітеді. Шымкент қаласындағы «Шин Лайн Компани» ЖШС  жетекші шина өндірушілерімен ынтымақтастықты белсенді дамытады. Компанияның баға саясаты кең ауқымды қамтиды, бұл әрбір клиентке ыңғайлы баға санатындағы шиналарды таңдауға мүмкіндік береді.

Көптеген көліктерге арналған шиналардың көптеген түрлері бар, олардың әрқайсысының өзіндік үлгісі және сіз толық түсінбейтін басқа мүмкіндіктері бар. Тиісті біліммен сіз шиналарыңыздың келесі жинағы туралы көбірек ақпараттандырылған шешім қабылдай аласыз, бұл сізге біраз уақытты және біраз ақшаны үнемдеуге мүмкіндік береді.

1) Жақсы шиналар жақсы белгілерге ие.

Барлық шиналарда бірқатар арнайы белгілер бар. Шиналардағы бұл белгілер шина туралы барлық ақпаратты қамтиды, сондықтан шина сататын дүкендердегі адамдар оларға көп көңіл бөледі. Таңбалар жолының басындағы әріп шинаның түрін көрсетеді. Мысалы, «P» шина жеңіл автокөлікке арналған, ал «LT» жеңіл жүк көлігіне арналған дегенді білдіреді.

Бұдан кейінгі сан, әдетте ұзындығы үш таңбалы, шинаның бүйір қабырғасынан бүйір қабырғасына дейін өлшенетін миллиметрдегі ені. Қиғаш сызық шина енін пропорциядан немесе шинаның биіктігін миллиметрмен өлшеуден бөледі.

Пропорциядан кейінгі әріп шинаның қалай жасалғанын көрсетеді (қазіргі заманғы шиналардың көпшілігі радиалды, сондықтан «R» деп белгіленген). Өндіріс әдісінен кейінгі нөмір шиналар әзірленген дөңгелектің диаметрін көрсетеді.

Кейбір шиналардың бүйірінде көрсеткі бар, ол шинаның протекторының дұрыс бағытта болуын қамтамасыз ету үшін көліктің алдыңғы жағына бағытталған. Шинаның бүйір қабырғасындағы басқа сандар жинағы шинаның қаншалықты салмақты көтере алатынын және ол көтере алатын максималды ауа қысымын көрсетеді.

2) Шиналар протекторының үлгісі және оның әсері

Шиналардың тартымдылығын жақсарту үшін әртүрлі протектор үлгілері бар. Құрғақ жағдайларда толығымен тегіс шиналар жол бетін жақсы ұстайды, бірақ автомобильдер уақыттың бір бөлігінде ылғалды жолдарда жүретіндіктен, оларда шинаның бетіне кесілген протектор немесе ойықтар болуы керек.

Бұл ойықтар іс жүзінде суды немесе жауын-шашынның басқа түрлерін бақыланатын бағыттарда өткізіп, шинаны суда қалқып емес, жолға басып ұстап тұрады. Жазғы шиналарда әдетте аз ойықтар немесе протекторлар болады, олар да өте таяз.

Ылғалды ауа-райы шиналары жолдан көп мөлшерде суды ұстап тұру үшін шинаға тереңірек кесетін көбірек ойықтарға ие. Шинадағы ойықтар неғұрлым көп болса және арналар тереңірек болса, жолда жүру кезінде шинаның шуы соғұрлым жоғары болады. Көлік қозғалған сайын бұл шу күшейеді.

3) Асимметриялық шина протекторының сипаттамасы

Асимметриялық шиналар шинаның екі жағында бірдей көрінбейтін протекторға ие. Симметриялы шиналар арқылы бір жартысын бірінің үстіне қою арқылы шинаның протекторын екіге бөлуге болады және протектор үлгілері бір-біріне сәйкес келеді.

Барлық асимметриялық шиналар шинаның көлік дөңгелегіне қалай орнатылу керектігін көрсету үшін шинаның бүйірінде «сыртында» немесе «осы жағы сыртта» сияқты белгілерге ие. Асимметриялық шиналар құрғақ ауа-райында жүргізу үшін оңтайландырылған протектордың жартысы болатындай етіп жасалған, ал екінші жағы ылғалды жағдайда өте қолайлы.

Пікір қалдыруға тыйым салынады