Бүгінгі күні сізге веб-сайт аудитін қажет ететін 6 себеп

Біз сатып алған барлық нәрсе оның белгілі бір уақытта жұмыс істейтініне көз жеткізу үшін тексеріледі. Барлық.

Көліктерге тұрақты қызмет көрсетіледі. HVAC жүйелері жылына екі рет өнімділік сынағынан өтеді. Киім әлі де киюге жарамды екеніне көз жеткізу үшін тез тексеріледі. 

Тез бұзылатын немесе жоқ, сезілетін немесе жоқ, бәрі бір сәтте оңтайлы өнімділік үшін тексерілуі керек. Бұл әлі де құнды ма? Ол бірқалыпты жұмыс істей ме? Оның өнімділігін қалай оңтайландыруға болады? Бұл сұрақтар сіздің веб-сайтыңыздың контекстінде маңызды және одан да маңызды.

Егер сіздің сайтыңыз жақсы жұмыс істесе, бәрі жақсы. Дегенмен, егер проблемалар анықталмаса, олар аудиторияңызды және Google алгоритмін қатты алаңдатады, сондықтан сіз сатылымдарды жоғалтасыз, іздеу рейтингтеріңізде соққыға ұшырайсыз және бренд сәйкестілікке нұқсан келтіресіз.

Уақтылы, жан-жақты және толық сайт аудиті зақымдануды жөндеуге және сайтыңызды жолда ұстауға көмектеседі. Бұл блогта біз веб-сайт аудитін қажет ететін бес себепті талқылаймыз. Бұл сіздің бизнесіңізге қалай пайда әкеледі? Ал неден бастау керек? айналып жүру; біз бәрін бұзамыз.

Сайттың аудиті дегеніміз не?

Веб-сайт аудиті - бұл сіздің веб-сайтыңызды терең талдау, бағалау және зерттеу. Веб-сайтыңыздың техникалық, құрылымдық, дизайн және SEO тұрғысынан әлсіз жақтары, күшті жақтары және жақсарту бағыттары тексеріледі. Аудит сіздің веб-сайтыңыздың барлық аспектілерін мұқият талдайды, соның ішінде:

  • Сайттың құрылымы
  • Индекстеу
  • Сканерлеу мүмкіндігі
  • Сайттың дизайны
  • Сайт жылдамдығы
  • Мазмұны
  • Сынған сілтемелер, суреттер, бейнелер және т.б.
  • Веб-сайттың жауап беру қабілеті
  • Ұтқырлық
  • Түйінді сөздер
  • Тақырып тегтері, тақырыптар, мета тегтер, канондық тегтер, URL мекенжайлары, alt атрибуттар және т.б.
  • Пайдаланушы интерфейсі/UX
  • Схеманы белгілеу
  • Трафик (органикалық, тікелей, жолдама, әлеуметтік, ақылы және т.б.)

Біз жай ғана бетін тырнап жатырмыз. Аудиттің соңында сіз өзіңіздің сайтыңыздың қаншалықты жақсы жұмыс істейтіні туралы нақты түсінікке ие боласыз. Google алгоритмі бұған риза ма? Сіздің аудиторияңыз қанағаттандырылды ма? Бұл ақпарат веб-сайтыңыздың ағымдағы құрылымы мен денсаулығын жақсартуға көмектеседі.

Веб-сайтыңыз үшін ең қуатты диагностикалық құрал ретінде аудит сізге өте қажет түсінікті береді, осылайша сіз сайтыңызды қалпына келтіруге және оны жұмыс тәртібінде ұстаңыз . Маңызды қателер түзетілгеннен кейін іздеу рейтингтерін жақсартуға, көбірек трафикті жасауға, сатуды арттыруға және бренд туралы хабардарлықты жақсартуға болады.

Негіздерді түсінгеннен кейін, келесіге көшейік неге  сізге веб-сайт аудиті қажет.

Сізге веб-сайт аудитін қажет ететін себептер

1. Сіздің сайтыңызды шарлау қиын

Егер веб-пайдаланушылар сайтыңызды шарлауда қиындықтарға тап болса, олар бұл үшін жабыспайды . Оларға жақын тұрудың қажеті жоқ . Бизнес ретінде сіздің міндетіңіз - аудиторияңызға ең жақсы көру тәжірибесін қамтамасыз ету. Олай етпесеңіз, олар келесі сайтқа ауысады.

Сіз өзіңіздің сайтыңызды күннен күнге қарайтыныңызды атап өту маңызды, сондықтан сіз оған үйренесіз. Жаңа пайдаланушылар жоқ. Кейбір мәселелер сіздің сайтпен қаншалықты таныс екендігіңізге байланысты сізді алаңдатпауы мүмкін, бірақ олар аудиторияңызға әсер етеді.

Сіздің аудитіңіз келесі мәселелерді анықтайды:

1.1. Кедергі

Жоғарғы мәзірдегі барлық қызметтерді тізімдеудің қажеті жоқ. Бұл навигацияңызды бұзады және аудиторияңызды ренжітеді. Оның орнына бөлімдерді бөліктерге бөліп, тиісінше ашылмалы тізімдерге орналастырыңыз.

Сіздің сайтыңыз шарлау оңай және шатаспауы керек. Оны қарапайым етіп сақтаңыз және жоғарғы мәзірдегі қойындылар санын азайтыңыз.

1.2. Дәстүрлі емес

Кім ерекшеленуді ұнатпайды? Өкінішке орай, астыққа қарсы шығу әрқашан ең жақсы әдіс емес. Сіз өзіңіздің көзқарасыңызды ерекше деп ойлауыңыз мүмкін, бірақ адамдар белгілі бір нәрселерге үйренген, әсіресе веб-дизайнға қатысты . Егер сіз үлкен өзгерістер жасасаңыз, аудиторияңыз бағдарсыз сезінеді.

Аудит дәстүрлі емес веб-дизайн келтірген зиянды түсінуге көмектеседі. Сіздің шарлау жолағы көлденең емес, тік болуы мүмкін. Немесе шарлау жолағы мен іздеу жолағының орнын өзгерткен шығарсыз. Бұл кішігірім өзгерістер сізге тамаша болып көрінуі мүмкін, бірақ олар жаңа пайдаланушылардың көңілін қалдыруы мүмкін. Практика көбінесе шығармашылықтан асып түседі.

1.3. теріс пайдалану

Беттегі кейбір элементтерді теріс пайдалану өте оңай, мысалы, ашылмалы мәзірлер. Дұрыс пайдаланған кезде олар өте пайдалы. Дегенмен, көп деңгейлі ашылмалы тізімдер пайдадан гөрі көп зиян келтіреді. Пайдаланушылар тінтуірді терезе бойымен жылжытқанда мәзір пайда бола берсе, пайдаланушы тәжірибесі бұзылады. Аудит сайт архитектурасын жақсарту үшін осындай қателерді анықтайды.

1.4. Байланыстыру

Егер веб-пайдаланушылар бір бетке өту үшін үш реттен артық басу керек болса, олар ашуланады. Іздеу жүйелерінің мұндай беттерді қарап шығу ықтималдығы да аз қол жеткізу қиын . Кез келген бағамен қиылысудан аулақ болыңыз.

1.5. Шамадан тыс жүктеме

Егер сіз сайтыңызды ақпаратпен шамадан тыс жүктесеңіз, аудиторияңыз жақын жерден шығуды іздейді. Қосымша мәтін де пайдалы ақпаратты сұйылтады. Аудит мұның келтіретін зиянын, әсіресе кері кету жылдамдығын түсінуге көмектеседі.

2. Сіздің сайтыңыз өте баяу

Әлем барған сайын жылдам қарқынмен дамып келе жатқандықтан, адамдардың кез келген тапсырманың аяқталуын күтуге уақыты жоқ. Олар жылдам өзара әрекеттесуді және транзакцияларды қалайды, әсіресе веб-шолуға қатысты.

Егер сіздің сайтыңызды жүктеуге тым ұзақ уақыт кетсе, сіз аудиторияңызды негізгі бәсекелестеріңізге жоғалтасыз. Жылдам веб-сайттар лездік қанағаттануды қамтамасыз етеді және пайдаланушы тәжірибесін жақсартады, нәтижесінде төмен шығу және жоғары конверсия жылдамдығы.

Google мәліметтері бойынша, веб-сайт жылдамдығын бір секундқа арттыру веб-конверсияны арттыруы мүмкін 27% . Бұл таңқаларлық. Біз сондай-ақ Google рейтинг жүйесі сайт жылдамдығын ескеретінін білеміз. Егер сізде жылдам веб-сайт болса, сіз Google іздеу нәтижелерінде жоғарырақ орын аласыз және көбірек веб-пайдаланушыларға көрінесіз.

Веб-сайт аудиті сізге қай жерде тұрғаныңыз туралы жақсы түсінік береді. Кейбір аудиттер сайт жылдамдығын негізгі бәсекелестеріңіздің жылдамдығымен салыстырады. Бұл сіздің сайтыңыздың қаншалықты жылдам болуы керектігі туралы түсінік береді.

Сізге беттің салмағын азайтудан бастап елеулі өзгерістер енгізуге тура келеді. Егер сіздің веб-сайтыңызды жүктеу қажет болса тым көп  ресурстар, бұл жалпы жылдамдыққа әсер етеді. Ауыр бейне мазмұны, үлкен JavaScript файлдары, жоғары ажыратымдылықтағы кескіндер, ауыр CSS файлдары және басқа да көлемді медиа түрлері веб-сайттарға салмақ қосып, жүктеу уақытын ұзартады.

Жылдам беттерді пайдалану үшін шағын файл өлшемдеріне ауысыңыз. Сондай-ақ CDN пайдалануды, жылдамырақ хостқа ауысуды, плагиндер санын азайтуды, қайта бағыттау санын азайтуды, веб-беттерді кэштеуді және файлдарды қысу үшін Gzip пайдалануды ұсынамыз.

Бұл сізге жүзеге асыруға тура келетін көптеген стратегиялардың бірнешеуі ғана. Толық веб-сайт аудиті сізге қалай әрекет ету керектігін жақсырақ түсінуге мүмкіндік береді.

3. WebCopy және ContentRequire тапсырмаңыз

Веб-көшірме сіздің басты бетіңіздегі, өнім/қызмет беттеріндегі, туралы беттегі, байланыс бетіндегі және сайттың басқа беттеріндегі (блог бетін қоспағанда) мәтінді білдіреді. Веб-мазмұнға мақалалар, блогтар, инфографика, қонақ жазбалары және қосымша мазмұнның басқа түрлері кіреді. Веб-көшірме веб-сайтыңыз үшін маңызды болғанымен, веб-мазмұн міндетті емес.

Адамдар көбінесе веб-сайт аудиті тек техникалық кемшіліктерді көрсетеді деп ойлайды. Бұл дұрыс емес. Сіздің аудитіңіз ақ  мазмұндағы кемшіліктерді анықтайды.

Біріншіден, сіздің веб-көшірмеңіз бен мазмұныңыз дәлдік, анықтық, грамматика, пунктуация, емле, синтаксис және сөздік үшін мұқият талданады. Сонымен қатар, олардың өзектілігі, қатысуы және бірегейлігі бағаланады.

Search Berg-те біз тереңірек қазамыз. Біздің мазмұн аудиті сарапшылары сонымен қатар тақырып тегтері, мета сипаттамалар, тақырыптар, кілт сөздер, сыртқы және ішкі сілтемелер және әрекетке шақырулар сияқты элементтерді тексереді.

Аудит аудитория сіздің веб-көшірмеңізге және мазмұныңызға қалай жауап беретінін көрсетеді. Олар сіздің сайтыңызда қалады ма? Олар гиперсілтемелерді басады ма? Немесе олар сіздің веб-сайтыңыздан басады ма? Бұл түсінік сізге өнімділігі жоғары және төмен өнімді көшірме мен мазмұнды ажыратуға, дұрыс өзгерістер енгізуге және аудиторияның сақталуын арттыруға көмектеседі.

4. Сайтыңыз нашар оңтайландырылған

Жұлдызды оңтайландыру - бұл әсерлі рейтингтерге алтын билет. Жоғары рейтингтер көбірек трафикке, жоғары конверсияға және қызғанышты сатылымдарға әкеледі. Егер сіз салалық кілт сөздер бойынша іздеу нәтижелерінің үштігіне кіре бастасаңыз, сіз джекпотқа қол жеткізесіз. Дегенмен, егер сіздің веб-сайтыңыз нашар оңтайландырылған болса, сіз байқаусызда SERPs рейтингінде жоғарырақ болудан өзіңізді ұстайсыз.

Толық SEO аудиті іргетастағы жарықтарды анықтайды. Сіз дұрыс кілт сөздерді қолданасыз ба? Суреттер файл атымен және alt атрибуттарымен оңтайландырылған ба? Сіздің беттеріңіз индекстелді ме? Сіз жеткілікті ішкі және сыртқы сілтемелерді пайдаланасыз ба? Search Berg сайтында сайтыңыздың дұрыс оңтайландырылғанын анықтау үшін осы сұрақтарға (содан кейін кейбіреулеріне) жауап береміз.

Бастамас бұрын тексеру үшін Google Ads пайдаланыңыз оңтайландыру көрсеткіші . Бұл сізге қай жерде екендігіңіз туралы жалпы түсінік береді. Google оңтайландыру ұпайы сайтыңыздың соңғы өнімділігіне негізделген нақты уақытта есептеледі. Дегенмен, ол кеңейтілген веб-сайт аудиті сияқты жан-жақты емес. Бұл шағын бизнес үшін тамаша бастама. Дегенмен, сіз бір немесе екі элементті ғана емес, барлығын қамтитын сенімді, толық ауқымды аудитке жетуіңіз керек.

5. Сіз өзіңіздің веб-сайтыңызды ең жақсы бәсекелестеріңізбен салыстырғыңыз келеді.

Әрбір саланың бірнеше түрі бар жетекші ойыншылар . Веб-сайтыңызды олардың домендерімен қалай салыстыратынын білгіңіз келсе, аудит береді өте көп  пайдалы ақпарат.

Көптеген компаниялар веб-сайт аудитін бәсекелестерді талдау құралы ретінде пайдаланады. Веб-сайтыңыздың аудит тобына ең жақсы бәсекелестеріңіз үшін беттегі маңызды SEO деректерін жинауын сұраңыз. Біз бұрын талқылаған барлық аспектілерге назар аударыңыз.

Бұл ақпаратты сайтыңыздың салыстырмалы түрде қаншалықты жақсы немесе нашар орындайтынын анықтау үшін пайдаланыңыз. Бұл дұрыс жолда деп ойлайтын бизнес үшін тамаша шындықты тексеру болып табылады. Егер сіздің бәсекелестеріңіз әлдеқайда көп жұмыс істесе лучше  сізде сол деңгейге жетуге мүмкіндігіңіз бар.

Аудит сіздің веб-сайтыңызды қайта құрылымдауға және бәсекелестеріңіз қайта-қайта бағындырған шыңға жетуге көмектеседі.

Пікір қалдыруға тыйым салынады