Базарларда жұмысты қалай бастау керек: қадамдық нұсқаулар

Электрондық коммерция саласы (Интернеттегі сауда) қарқын алуды жалғастыруда, сондықтан көптеген кәсіпкерлер бөлшек сауда орындарына қызмет көрсетуден бас тартып, онлайн сатуға көшуде. Сонымен қатар, базарлардағы сатып алушылардың саны үнемі өсіп келеді, бұл өз кезегінде сұраныс деңгейін айтарлықтай арттырады. Көптеген сатушылар мұны түсініп, сауда алаңдарында белсенді түрде бизнес құруды бастайды, бірақ, өкінішке орай, бәрі де тұрақты пайдаға қол жеткізе алмайды.

Бұл мақалада біз нарыққа қалай дұрыс «кіру» және жақсы табыс алу керектігін қарастырамыз.

Ресейдегі танымал сауда платформаларымен жұмыс істеуді бастау бойынша нұсқаулар

  • Бірегейлік;
  • Нарықтағы сұраныс;
  • Бәсекелестердің өнім позицияларымен салыстырғанда елеулі артықшылықтардың болуы;
  • Төмен баға.

Тәжірибе көрсеткендей, ұсынылған критерийлерге сәйкес келетін өнімдер ірі сауда алаңдарында сәтті және жылдам сатылады.

Екінші кезең - нарықты таңдау және тіркеу. Болашақ коммерциялық қызмет үшін сауда алаңын таңдаудың негізгі критерийлері:

  1. Міндетті комиссиялық төлемдер – әрбір базар өз комиссия сомасын белгілейді;
  2. Төлем жиілігі – күніне, аптасына, айына бір рет;
  3. Жеткізу шарттары – өнімді өзіңіз жіберу немесе сауда алаңының қызметтерін пайдалану;
  4. Қайтарулар - бұл операцияны өздері басқаратын базарларды таңдаған дұрыс;
  5. Өнімнің көрнекі құрамдас бөлігіне қойылатын талаптар - кейбір сауда алаңдары өнімнің фотосуреттеріне қатаң талаптар қояды, бұл кәсіби фотографтың қызметіне қосымша қажеттілікті тудырады;
  6. Басқа базарлармен ынтымақтастық мүмкіндігі – көптеген платформалар басқа платформаларда тауарларды сатуға тыйым салады;
  7. Онлайн төлем – тауарлар үшін төлемді «онлайн» арқылы қабылдайтын базарларды таңдаған дұрыс;
  8. Сатушыға қойылатын талаптар – мысалы, оның жеке кәсіпкер мәртебесін растауы және т.б.

Нарық орнының түпкілікті таңдауы жасалғаннан кейін тіркеу үшін қажетті құжаттарды жинауды бастауға болады. Көптеген сауда платформалары мыналарды қамтитын «әмбебап» құжаттар жинағын жасайды:

  • INN;
  • Тауардың өзіндік құны;
  • Толтырылған сатушы сауалнамасы;
  • Кәсіпкерлікті тіркеу және салықтық тіркеу туралы куәлік;
  • Декларациялар;
  • Брендті пайдалануға рұқсат құжаты;
  • Росстатта тіркелгенін растайтын хат;
  • Паспортты сканерлеу;
  • Өнімнің сапасын растайтын сертификаттар (қажет болған жағдайда);
  • Заңды тұлғалардың бірыңғай мемлекеттік тізілімі немесе жеке кәсіпкерлердің бірыңғай мемлекеттік тізілімі.

Соңғы қадам - ​​өнім карталарымен тікелей байланыстырылған дүкен сөресін жасау. Өнім карталары - фотосуреттері бар өнімдердің толық мәтіндік сипаттамасын беретін жарнама түрі. Сипаттамада өнім элементінің атауы, маркасы, құны, өндіруші туралы ақпарат және негізгі техникалық сипаттамалары болуы керек.

Модератор өнім карталарын бекіткеннен кейін сіз жарнамалық баннерлер, тұтынушылармен өзара әрекеттесу, арнайы ұсыныстар мен жеңілдіктер және т.б. арқылы дүкенді жылжытуды бастай аласыз.

Пікір қалдыруға тыйым салынады