Қазақстан халқының тығыздығы аз орасан зор аумаққа ие, Қазақстанның географиялық орналасуының артықшылықтары мен кемшіліктері бар; Қазақстанның дамыған көлік жүйесі өмірлік қажеттілікке байланысты. Республика мен көптеген елдер арасындағы сауда қатынастарын жүзеге асыруда жалпы ұзындығы 87 мың километрден асатын автомобиль жолдары маңызды рөл атқарады. Қазақстанды Орталық Азия елдерімен, Қытаймен және Ресеймен байланыстыратын автомобиль жолдары бар. «Батыс Еуропа – Батыс Қытай» ауқымды халықаралық жобасы аясында көптеген жолдар жөнделді. Бұл халықаралық жол дәлізі Еуропа мен Азияны байланыстыруға арналған, ол Жаңа Жібек жолы деп аталады. Қазақстан аумағында тас жол Ақтөбе, Қызылорда, Шымкент, Тараз, Қордай, Алматы қалаларының жанынан өтеді.
Қазақстанның авиациялық көлігі.
Алматы мен Астанада халықаралық әуежайлар бар. Ішкі әуе тасымалымен ондаған компания айналысады. Бұл көліктің ең жылдам және сонымен бірге ең қымбат түрі. Қазақстандағы әуе билеттерінің қымбаттауы рейстерге жүктеменің болмауымен түсіндіріледі. Қазақстанның көптеген қалаларында әуежайлар бар, барлығы 22 ірі, оның 14-і халықаралық әуе қатынасына қызмет көрсетеді. Бүгінде үкімет әуе көлігін дамыту бағытында ауқымды жұмыстар атқаруда. Үлкенді-кішілі әуежайларды жаңғыртуға қаржы бөлініп жатыр. Әуе тасымалына Қазақстанда бірнеше әуе компаниялары қызмет көрсетеді, олардың ішінде «Эйр Астана» көшбасшы болып табылады. Бұл елдің ресми әуе компаниясы. «Эйр Астана» әуе компаниясының иелігінде қысқа қызмет мерзімі бар заманауи батыстық ұшақтар паркі бар.
Қазақстанның темір жол көлігі.
Қазақстанда Кеңес дәуірінде салынған теміржол желісі жеткілікті түрде дамыған. Еліміздің барлық облыс орталықтары тұрақты жолаушылар тасымалымен байланысты. Қазақстандағы темір жолдардың ұзындығы 14 мың шақырымнан асады. Қазақстан аумағы арқылы жүк және жолаушы тасымалдауға арналған халықаралық темір жол қатынасы өтеді. Орталық Азия теміржол желісі де Қазақстан арқылы өтеді. Бүгінгі таңда Қазақстанда 12 халықаралық теміржол бағыты бар. Республика шегінде тәулігіне 5-7 жолаушы пойызы жүретін облыстар ең дамыған аймақтар болып табылады: Петропавл-Көкшетау, Алматы-Шымкент, Қостанай-Астана, Астана-Павлодар. Астанадан Алматыға испандық еуропалық стандарттағы «Тұлпар» вагондары бар күнделікті фирмалық экспресс жүреді. Жол жүру уақыты сәйкесінше 13 сағат 12 минут және 13 сағат 16 минутты құрайды. Бір жақты жол жүру құны әуе көлігінің құнынан сәл төмен.
Қазақстандағы қоғамдық көлік.
Қазақстанда қоғамдық көлік автобустар, микроавтобустар, таксилер, ал Алматыда метро бар. Автобустар әдетте қысқа қашықтықты алады, өйткені ел ішіндегі жолдар көп нәрсені қалаусыз қалдырады және жол шаршатады. Темір жол бағыттарының жоқтығынан жолаушылар әлі күнге дейін ұзақ қашықтыққа автобуспен, мысалы, Қостанай - Петропавлға қатынауға мәжбүр.
Қазақстандағы су көлігі.
Қазақстанда су көлігі Каспий теңізінде дамыған; Каспий жағалауында екі ірі теңіз порты – Ақтау және Баутино бар. Мұнда Ресей, Әзірбайжан, Ираннан жолаушылар кемелері келеді. Қазақстанның кеме қатынасы үшін ашық су жолдарының ұзындығы 3982 км. Қазақстанның кейбір өзендерінде кеме қатынасы бар, олар мыналар: Ертіс, Сырдария, Жайық және Қиғаш, Іле және Есіл.
Зұлымдық, букмекерлік кеңселер сияқты, криптовалюта алмасу сияқты, есірткі сияқты, жылдам ақша сияқты. Әрине, мұның бәрі зұлымдық және...